søndag 8. januar 2012

GODT NYTT ÅR!

Det er snart ett år siden jeg laget nytt innlegg på bloggen min, så nå er det på tide med en oppdatering...Det var så moro å starte opp med blogg, men jeg så fort at det tar tid å følge opp... I tillegg gikk jeg noen runder med meg selv på hvorfor i all verden jeg skulle holde på med det. Men; nytt år og nye ideer! Jeg prøver igjen!
Vi har hatt en fin jul i huset vårt, med besøk av mormor og morfar og et kjøkken fullt av godsaker. Med hjemmelaga mat, fine julegaver og leiker på kvelden i tillegg til  besøk av kusine Sofia fra Oslo på 4år, ble det en perfekt juleferie. Helt til viruset kom, som gjorde at hele familien en etter en måtte ligge på sofaen i flere dager. Så det nye året starta med et noe redusert immunforsvar for gjengen her. Men nyttårsaften ble en suksess, som alltid, når vi er så heldige å ha besøk av gjengen fra Stridsklev!
Nå kan det nye året begynne...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar