tirsdag 22. januar 2013

MØNSTER PÅ VRANGA










































































Denne vesten har jeg holdt på med lenge lenge... Har prøvd meg med andre farger og forskjellige størrelser, så nå er jeg veldig klar for å bli ferdig! Tror dette blir bra, sjøl om det nå er mye arbeid med dette mønsteret når jeg strikker fram og tilbake. Mønster på vranga er litt plukk... Men, liker utrolig godt dette mønsteret med gamle roser. Og det grå garnet kommer fra sauene til en god venn og kollega, økologisk garn fra Fyresdal, det er ikke verst!
Ellers følger jeg med stor iver koftejakta på bloggen til Liv! Klikk her hvis du har lyst til å se på gamle kofter og mønstre:-)

1 kommentar:

  1. Hei hei!

    Jeg skulle gjerne sendt deg en mail, men så finner jeg ikke adressen din her på bloggen...
    Har du anledning til å sende meg en mail så hadde det vært supert.

    Svar i tilfelle her: lifehere@hotmail.com

    MVH Liv :O)

    SvarSlett