søndag 8. april 2012

påskegjester

Endelig kom besøket vårt! Drivhuset ble innvidd med pølsegrilling og kos, det var litt for kaldt å spise ute. Påskedagene gikk med til å spise god mat (påskeskinke med råkostsalat og sennepssaus skjærtorsdag, ost, spekepølser og vin til kvelds, ovnsbakt fisk langfredag, lam i tomat på lørdag, ost, spekepølser og vin til kvelds... I tillegg kom påskeharen på lørdag, en dag for tidlig, siden han skulle rekke over så mange på søndagen. Det passa bra siden Gustav og Sofia skulle hjem igjen på søndag. Veldig koselige dager! Tante gleder seg stort til 17.mai! Da kommer skattene på besøk igjen.
Stemningen er på topp!

3 kommentarer:

  1. Skjønner godt at du gleder deg til å få de sjarmtrolla på besøk igjen, Inger! Kan ikke tro at Gustav er blitt så stor. Sukk. Ikke så verst dine søte små heller da. Når er Simons konfirmasjon? Vi har sett på masse bilder og kveld og funnet ut at Milla og Oda ligner litt. Jada. Klem og påskekos. Se bloggen med flotte bilder fra påskeprosesjoner her i Spania. Spektakulære saker, altså! Klem til dere alle:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Søte unger, ja, uansett alder... Det er jo ekstra koselig med Gustav når mine nå er så store, så tante nøt dagene! Konfen til Simon er 27.mai. Vanvittig som du/dere har skrevet reisebrev, må jeg si! Jeg har faktisk vært i Altea en påske for mange år siden, 1991, kanskje, og jeg kjente virkelig på stemningen fra den gang. Spektakulært kan man si! Tenk at du bor der, din heldiggris... Bare til opplysning så snør det her i dag,les; det LAVER ned! Norsk vår er ikke noe å savne i disse dager, kan du trøste deg med. Vel, vel, det kan ikke bety annet enn at jeg får finne fram ny bok(Kjersti hadde med seg en bunke da hun kom..) og sette meg godt til rette. Ut skal jeg ikke! Hei så lenge, søta!

      Slett
    2. Hei snuppa! Håper snøen har gitt seg nå. He he. Kjempekoselig med bilder fra Milas bursdag og det ene og det andre. Ja steike som vi skrev reisebrev. Det var jo til Silje som egentlig skulle være med på turen men som ble gravid og har termin om et par uker... Tvi tvi med den store dagen til Simon. Husker godt da mamma, pappa og jeg besøkte deg og Bjørn Fredrik i leiligheten (på St.hanshaugen?) samme dagen som dere hadde kommet hjem fra sykehuset med Simon. Husker du? :) Klem og god uke til dere alle fra ei tante i Spania som gleder seg stoooort til å kose med egne tanteunger til sommeren!

      Slett