onsdag 25. april 2012

Øyeblikk



I dag har jeg vært hjemme med syk Milla og har sett ferdig en film som vi begynte å se i går kveld. Det hører med til historien at jeg sovna midt i... Ikke det at filmen var kjedelig, for i dag har jeg rukket å se den 1 og 1/2 gang, samtidig som jeg dyppa lys og Milla lå på sofaen og så på tv. 
 En fantastisk film med vakre scener, bilder og farger, og med et budskap om bla å se det en vil se her i livet. Om å velge seg små øyeblikk, og om å se det vakre i hverdagen... Filmen er svensk og heter "Maria Larssons evige øyeblikk."

3 kommentarer:

  1. Herlig port! Og nå ble jeg veldig nyskjerrig på denne filmen.. hm!

    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  2. jo, takk, veldig moro å lage port... Denne er laget av panel fra det gamle huset som vi desverre måtte rive, gøy å kunne bruke ting om igjen! Filmen må du bare se, bilder, lys, stemninger, kostymer.... Tror nok du vil like den, ja!

    Fin dag til deg også!

    SvarSlett
  3. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett