onsdag 12. februar 2014

Sakte strikking







































Strikketøyet vokser, det, på tross av mye arbeid... Med å tvinne og tvinne. Jeg er veldig fornøyd, så langt, og kommer sikkert til å bruke lang tid på dette prosjektet. Kanskje jeg til og med må strikke noe annet innimellom, for å variere. Men det er ingen dum ide å prøve tålmodigheten litt, altså! Så lenge en blir fornøyd med resultatet.
Jeg liker så godt disse gamle trauene til oppbevaring. Dette har jeg arvet etter mine besteforeldre som fikk det fra området her vi bor, i Vest-Telemark, nærmere bestemt fra Børte. Kjekt å kunne bruke det til noe, syns nå jeg:-)



2 kommentarer:

  1. Å, du er så produktiv Inger. Både på strikkefronten og bakefronten og... Det ser så deilig og koselig ut alt sammen. Og for en kofte du strikker. Som du sier: like fin bak som foran. Det var jo sånn det skulle være, men for en jobb!

    Nå savner jeg deg altså. Vi må ses snart!! Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Liv! Takk for koselig hilsen fra deg, jeg savner deg også! Vi må få til noe snart nå. Har blitt mindre farting nedover enn planlagt. Men jeg gleder meg utrolig til å se deg og lille vennen:-) Klem tilbake

      Slett